رييس جمهور در مرقد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران

رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه خادمان ملت ايران سرسوزني از خط امام و آرمان و حقيقت امام فاصله نخواهند گرفت ، اظهار داشت : اگر همه قدرت مداران و دنيا پرستان بخواهند سرسوزني در مسير حركت ملت ايران توقف و مانعي ايجاد كنند، با همه قدرت در برابر تمام دنيا و شخصيت پوشالي آنها خواهيم ايستاد.
دكتر محمود احمدي‌نژاد در حاشيه حضور در حرم مطهر امام راحل و تجديد بيعت با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در جمع خبرنگاران گفت : دولت و ملت ايران به طور پيوسته و بخصوص در ايام دهه فجر و دفاع مقدس ، تعهد، ايمان و پايمردي خود را به راه ، آرمان و مكتب امام راحل اعلام مي كند و امروز فرصتي است كه به نمايندگي از ملت ايران اعلام كنيم كه راه نوراني امام خميني (ره) تا فتح قله هاي پيشرفت و عزت و تحقق همه آرمانهاي انقلاب اسلامي ادامه خواهد يافت .
رييس‌جمهور با اشاره به اينكه امروز بر همگان آشكار شده كه انقلاب اسلامي بزرگترين حركت بعد از بعثت پيامبران الهي و در مسير كمال جامعه انساني قرار دارد اظهار داشت: هر روز كه از عمر با بركت انقلاب مي گذرد ملت ايران با نشاط تر و پرقدرت تر راه و آرمانهاي متعالي انقلاب را ادامه مي دهد .
دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: برخلاف ساير نهضت ها و حركت هايي كه به مرور زمان انرژي اوليه اش تخليه شده و آن حركت منحرف و يا با سستي مواجه مي شود ، انقلاب اسلامي هر روز با نشاط تر و بالنده تر مي شود و اقدامات همه قدرت هاي فاسد عالم نه تنها نتوانسته وقفه اي در حركت تعالي بخش انقلاب اسلامي به وجود آورد بلكه حركت انقلاب را پرشتاب تر كرده است .
رييس‌جمهور گفت : يكي از دلايل بالندگي و گسترش انقلاب اسلامي ارتباط انقلاب با بازيابي هويت و كرامت انساني است . هويت انسان حقيقتي است كه زير چرخ قدرت طلبان فاسد لگد مال شده بود و بزرگترين اقدام مستكبران تحقير و باز داشتن انسان از رسيدن به قله هاي الهي و انساني بود . انديشه مادي در وجه ماركسيستي و سرمايه داري هر دو دست اندركار له كردن حقيقت انسان و سوق دادن انسان از مسير كمال به سمت خودخواهي و دنيا طلبي بود اين در حالي است كه انقلاب اسلامي عزت و شخصيت انسان را احيا كرد و انقلاب اسلامي به انسان، آزادي و بيداري حقيقي انسان تعلق دارد.
رييس‌جمهور علت ديگر نشاط و بالندگي انقلاب اسلامي را پيگيري آرماني كه انقلاب در سطح جامعه بشري دنبال مي كند دانست و گفت : انقلاب در مسير آرمانهاي الهي ، برپايي جامعه سعادتمند و سرشار از عدالت ، عشق و توحيد قرار دارد و باورمان اين است كه انقلاب اسلامي از ناحيه خداي متعال در مسير برپايي جامعه جهاني تعبيه شده است از اين رو آرمان انقلاب آرمان همه انبياء ، مصلحان و مجاهدان عالم است .
دكتر احمدي‌نژاد افزود: هر كس در هر نقطه عالم كه به دنبال ارزشهاي الهي ، عدالت و كرامت انساني است به انقلاب اسلامي علاقمند بوده و آن را متعلق به خود مي داند .
رييس‌جمهور خاطر نشان كرد : پيوستگي انقلاب با دو حقيقت بازيابي هويت انسان و پيگيري عدالت و كرامت انساني موجب شده هر روز كه مي گذرد انقلاب زنده تر ، با نشاط تر و پرقدرت تر در مسير تعالي جامعه بشري حضور داشته باشد .
دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد : اگر زماني امام راحل و ملت ايران مظلومانه راه عزت و پيشرفت را باز كردند و در اين مسير مقاومت و ايستادگي انجام دادند اما امروز نام ايران، انقلاب و آرمانهاي امام و انقلاب اسلامي براي همه ملت ها آشناست و آثار انقلاب اسلامي در همه جهان قابل مشاهده است .
رييس‌جمهور گفت : اگر روزگاري سردمداران استكبار سرمستانه نعره مي كشيدند كه قصد دارند انقلاب اسلامي را در كانون اصلي خود خاموش كنند امروز انقلاب آنها را در سراسر جهان در موضع انفعال و ضعف قرار داده و انسان هاي كمال يافته و ملت ها در مقابل مستكبران به حركت درآمده و آنان را تحت فشار قرار داده اند .
رييس‌جمهور گفت : امام با دلبستگي به همه ارزشهاي الهي و انساني و مجاهدت كم نظير راه نوراني را در برابر ملت ايران و بشريت باز كردند و راه پرافتخار زندگي و برقراري عدالت و صلح حقيقي و شكوفايي انسان ها را در مقابل انسان قرار دادند و ياران امام مظلومانه نيز در اين مسير ايستادگي و مجاهدت كردند و به فضل الهي پيروزي نهايي از آن راه امام و ياران امام است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا